Visual Studio Code Java Sorunu- Java Nasıl Kuracağım ? - Oyun Geliştiren Blogger

Visual Studio Code Java Sorunu- Java Nasıl Kuracağım ?

 Merhaba geliştirici,

Eğer Visual Studio Code (buradan sonra VSC olarak belirtilecek) editöründe Java dilinde kod yazma istiyorsan. Şu adımları izle :

    1.  Şu bağlantıdan VSC indir : İndir 


    2. Eğer ingilizcen varsa bu kısımda her şeyi anlatıyorlar ama yoksa okumaya devam et.


    3. Bilgisayarının işletim sistemine göre bunlardan birini indir :
            Microsoft : 
İndir   
            macOS    :  İndir   
                    Bunlar VSC'un Java için eklenti paketleri.

     
4. Şu adresten Java jdk indir : İndir

       Not : Bu yazıyı yazdığım gün ben Java 15'i indirmiştim lakin VSC jdk'yı tanımadı. Bende alttaki resimde bulunan butonlardan orada yazanlar arasındaki son sürümü indirdim. Bu resimdeki yere nasıl ulaşabilirim diyorsan. VSC'u aç CTRL+Shift+P yaparak bir panel açacaksınız yukarı tarafta oraya Java: Configure Java Runtime yazın. Bu ekran karşınıza çıkacaktır.



    
    5. Şu video sayesinde Hello.java adlı java dosyası açılımını göreceksiniz.


Uyarı : Bu yazı bir nevi bu linkteki yazının kısa çevirisi olmuştur. Video bu sayfadan alınmıştır. Eğer eksik gördüğünüz bir yer varsa bana ulaşırsanız sevinirim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar